Obstructief Slaap Apneu Syndroom - OSAS therapie

17 april 2018
Interview met een nieuwe CPAP-gebruiker

In de kern draait het om dienstverlening
“Het aller, allerbelangrijkst is de service, die moet goed zijn”. Aan het woord is Gert Ruesink (1951). Sinds 1 januari is Westfalen Medical de leverancier van zijn CPAP-apparatuur. En zijn back-up, voor als er iets mis is.
Paniek
Ruesink heeft een ernstige vorm van apneu en is sinds 2006 aangewezen op CPAP. “Zonder mijn apparaat gaat het gelijk mis, al na een kwartier. Ik heb apneus die wel anderhalve minuut kunnen aanhouden.Op een gegeven moment schrik ik wakker. In paniek.”
Waarom die overstap?
“Kijk, van Westfalen Medical weet ik dat ze hele goede service bieden. Nu had ik geen problemen met mijn eerste leverancier van CPAP, maar toen koos de zorgverzekeraar voor een ander bedrijf.” Wat er qua dienstverlening mis kan gaan, illustreert Ruesink met een voorbeeld dat u in het volledige interview kunt lezen via de volgende link:
  • Interview met Gerrit Ruessink
  • Ook vertelt Ruessink daarin dat het overstappen heel gemakkelijk ging en niet meer vroeg dan het benaderen van zijn zorgverzekeraar en het invullen van een formuliertje.

    Social
    • Facebook
    • Linkedin
    • Youtube